Hieronder vind je alle informatie over het verzenden, bezorgen en retourneren van je bestelling. Staat je vraag er niet tussen? Kijk dan even bij onze FAQ of neem contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011.
Bij Timzowood Living worden alle bestellingen boven de €100,00 gratis verzonden. Wij werken met twee verzendopties: verzenden en bezorgen.
Verzenden
Al onze kleine producten worden verzonden met PostNL.
Voor bestellingen onder de €100,00 gelden hiervoor de volgende tarieven:
Nederland
Brievenbuspakket: €3,45
Standaard pakket: €6,95
XL pakket (groter 100x70x50cm): €8,95
België (alleen pakketten)
Brievenbuspakket: €5,45
Standaard pakket: €9,95
XL pakket (groter 100x70x50cm): €12,95
De verzendkosten worden automatisch berekend in de winkelwagen. Je bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen door ons verzonden.
Bezorgen
Wij bezorgen door heel Nederland al onze grote producten persoonlijk bij je thuis. Wij hanteren hiervoor de bij het artikel aangegeven levertermijn. Een paar dagen voor de bezorgdatum ontvang je van ons een email met daarin de dag en het tijdstip van bezorging.
Onze kasten en tafels leveren wij standaard op de begane grond. Onze chauffeur is alleen, indien je het product(en) naar een andere etage wilt hebben vragen wij de klant iemand ter plaatse te regelen die samen met onze chauffeur je bestelling naar boven brengt. Onze demontabele kasten zetten wij op verzoek voor je in elkaar, geef dit van te voren aan. Ook hier vragen wij iemand ter plaatse die onze chauffeur kan helpen.
Timzowood Living is verantwoordelijk voor eventuele schade tot aan uw voordeur. Het risico voor eventuele schades binnenshuis is voor de klant.
Verzending binnen EU
Wij verzenden onze (grote) producten ook binnen de EU. Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op via info@timzwoodliving.nl of +31(0)756123011.
Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop dan kun je binnen 7 dagen na ontvangst ons schriftelijk of per email laten weten dat je je bestelling wilt retourneren. Adres voor retour en schriftelijke melding:
Timzowood Living
Oostzijde 135
1502 BC Zaandam
De kosten van het retour halen van een zending en eventuele risico's op schade tijdens de retourzending zijn voor de klant. Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.
Artikelen die door ons op maat zijn gemaakt of zijn aangepast kunnen niet geretourneerd worden. Dit geld ook voor artikelen die je hebt gekocht op onze SALE pagina.
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Het totaal bedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening teruggestort.
Hoe kan ik een artikelen ruilen?
Als je een artikel wilt ruilen kan dat. Stuur ons dan binnen 5 werkdagen een email met daar in de gegevens van je bestelling en het artikel wat je geruild wilt hebben. Wij reken dan geen kosten voor het retourneren. De kosten voor het opsturen van het het nieuwe artikel zijn voor de klant.
Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt of schade heeft door toedoen van de klant kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.
Ik heb een beschadigd artikel(en) ontvangen.
Het kan zijn dat een artikel beschadigd aankomt. Je dient de beschadiging dan binnen 5 werkdagen aan ons te melden, graag begeleid met een of meer foto's.
In overleg kunnen kleine producten retour gestuurd worden waarna je binnen 2 weken een nieuw product ontvangt. Grote producten die door ons zelf uitgeleverd zijn worden omgeruild op een eerstvolgende rit bij jou in de buurt. Het beschadigde product kun je tussentijds gewoon gebruiken, eventuele gebruikssporen zijn dan voor ons risico.
Wanneer wij het vermoeden hebben dat een schade opzettelijk is veroorzaakt door de klant kunnen wij een retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstel van het product.
Ik heb een bestelling ontvangen die niet klopt/compleet is.
Helaas kan het soms gebeuren dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen of dat je bestelling niet compleet is. Neem dan binnen 5 werkdagen contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011. Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Wat is jullie garantie?
Timzowood Living streeft naar het leveren van duurzame hoge kwaliteit, zowel met betrekking tot het hout als de afwerking. Houten artikelen reageren, net als hout zelf, op klimaatomstandigheden zoals luchtvochtigheid en temperatuur. Een houten product kan, afhankelijk van afwerking en de plaats waar het artikel staan of hangt, gaan uitzetten of krimpen. Om deze reden is het voor ons niet mogelijk een volledige garantie te geven. Wel proberen wij eventuele klachten naar alle redelijkheid met je op te lossen.
Er is geen sprake van garantie:
- Wanneer er veranderingen zijn aangebracht zoals kleur, vormgeving of reparaties uitgevoerd door een andere partij dan Timzowood Living.
- Wanneer er schade of gebreken zijn ontstaan door niet behoorlijk gebruik van het artikel.
- Wanneer er schade is ontstaan door opzet, onzorgvuldig- en of nalatigheid.
Heb je een andere vraag over een beschadiging of retourzending? Neem dan contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011.