Hoe kan ik mijn artikel retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop dan kun je binnen 14 dagen na ontvangst ons schriftelijk of per email laten weten dat je je bestelling wilt retourneren. Adres voor retour en schriftelijke melding:
Timzowood Living
Oostzijde 135
1502 BC Zaandam
De kosten van het retour halen van een zending en eventuele risico's op schade tijdens de retourzending zijn voor de klant. Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.
Artikelen die door ons op maat zijn gemaakt of zijn aangepast kunnen niet geretourneerd worden. Dit geld ook voor artikelen die je hebt gekocht op onze SALE pagina.
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Het totaal bedrag wordt binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening teruggestort.
Hoe kan ik een artikelen ruilen?
Als je een artikel wilt ruilen kan dat. Stuur ons dan binnen 5 werkdagen een email met daar in de gegevens van je bestelling en het artikel wat je geruild wilt hebben. Wij reken dan geen kosten voor het retourneren. De kosten voor het opsturen van het het nieuwe artikel zijn voor de klant.
Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt of schade heeft door toedoen van de klant kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.
Ik heb een beschadigd artikel(en) ontvangen.
Het kan zijn dat een artikel beschadigd aankomt. Je dient de beschadiging dan binnen 5 werkdagen aan ons te melden, graag begeleid met een of meer foto's.
In overleg kunnen kleine producten retour gestuurd worden waarna je binnen 2 weken een nieuw product ontvangt. Grote producten die door ons zelf uitgeleverd zijn worden omgeruild op een eerstvolgende rit bij jou in de buurt. Het beschadigde product kun je tussentijds gewoon gebruiken, eventuele gebruikssporen zijn dan voor ons risico.
Wanneer wij het vermoeden hebben dat een schade opzettelijk is veroorzaakt door de klant kunnen wij een retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstel van het product.
Ik heb een bestelling ontvangen die niet klopt/compleet is.
Helaas kan het soms gebeuren dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen of dat je bestelling niet compleet is. Neem dan binnen 5 werkdagen contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011. Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk voor je op te lossen.
Wat is jullie garantie?
Timzowood Living streeft naar het leveren van duurzame hoge kwaliteit, zowel met betrekking tot het hout als de afwerking. Houten artikelen reageren, net als hout zelf, op klimaatomstandigheden zoals luchtvochtigheid en temperatuur. Een houten product kan, afhankelijk van afwerking en de plaats waar het artikel staat of hangt, gaan uitzetten of krimpen. Om deze reden is het voor ons niet mogelijk een volledige garantie te geven. Wel proberen wij eventuele klachten naar alle redelijkheid met je op te lossen.
Er is geen sprake van garantie:
- Wanneer er veranderingen zijn aangebracht zoals kleur, vormgeving of reparaties uitgevoerd door een andere partij dan Timzowood Living.
- Wanneer er schade of gebreken zijn ontstaan door niet behoorlijk gebruik van het artikel.
- Wanneer er schade is ontstaan door opzet, onzorgvuldig- en of nalatigheid.
Heb je een andere vraag over een beschadiging of retourzending? Neem dan contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011.