Navigatie




Hoe kan ik mijn artikel retourneren?

 Ben je niet tevreden met je aankoop dan kun je binnen 7 dagen na ontvangst ons schriftelijk of per email laten weten dat je je bestelling wilt retourneren. Adres voor retour en schriftelijke melding:

Timzowood Living
Oostzijde 135 
1502 BC Zaandam

De kosten van het retour halen van een zending en eventuele risico's op schade tijdens de retourzending zijn voor de klant. Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.

Artikelen die door ons op maat zijn gemaakt of zijn aangepast kunnen niet geretourneerd worden. Dit geld ook voor artikelen die je hebt gekocht op onze SALE pagina.

Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten?
Het totaal bedrag wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening teruggestort. 

Hoe kan ik een artikelen ruilen?
 Als je een artikel wilt ruilen kan dat. Stuur ons dan binnen 5 werkdagen een email met daar in de gegevens van je bestelling en het artikel wat je geruild wilt hebben. Wij reken dan geen kosten voor het retourneren. De kosten voor het opsturen van het het nieuwe artikel zijn voor de klant. 
Wanneer wij het vermoeden hebben dat het product is gebruikt of schade heeft door toedoen van de klant kunnen wij de retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstelwerkzaamheden.

Ik heb een beschadigd artikel(en) ontvangen.
 Het kan zijn dat een artikel beschadigd aankomt. Je dient de beschadiging dan binnen 5 werkdagen aan ons te melden, graag begeleid met een of meer foto's.

In overleg kunnen kleine producten retour gestuurd worden waarna je binnen 2 weken een nieuw product ontvangt. Grote producten die door ons zelf uitgeleverd zijn worden omgeruild op een eerstvolgende rit bij jou in de buurt. Het beschadigde product kun je tussentijds gewoon gebruiken, eventuele gebruikssporen zijn dan voor ons risico.

Wanneer wij het vermoeden hebben dat een schade opzettelijk is veroorzaakt door de klant kunnen wij een retourzending weigeren of kosten doorberekenen voor herstel van het product.

Ik heb een bestelling ontvangen die niet klopt/compleet is.
 Helaas kan het soms gebeuren dat je de verkeerde bestelling hebt ontvangen of dat je bestelling niet compleet is. Neem dan binnen 5 werkdagen contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011. Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk voor je op te lossen. 

Wat is jullie garantie?
 Timzowood Living streeft naar het leveren van duurzame hoge kwaliteit, zowel met betrekking tot het hout als de afwerking. Houten artikelen reageren, net als hout zelf, op klimaatomstandigheden zoals luchtvochtigheid en temperatuur. Een houten product kan, afhankelijk van afwerking en de plaats waar het artikel staan of hangt, gaan uitzetten of krimpen. Om deze reden is het voor ons niet mogelijk een volledige garantie te geven. Wel proberen wij eventuele klachten naar alle redelijkheid met je op te lossen.

Er is geen sprake van garantie:

  • Wanneer er veranderingen zijn aangebracht zoals kleur, vormgeving of reparaties uitgevoerd door een andere partij dan Timzowood Living.
  • Wanneer er schade of gebreken zijn ontstaan door niet behoorlijk gebruik van het artikel.
  • Wanneer er schade is ontstaan door opzet, onzorgvuldig- en of nalatigheid.


Heb je een andere vraag over een beschadiging of retourzending? Neem dan contact met ons op via info@timzowoodliving.nl of +31(0)75-6123011.

 

© 2016 - 2017 Timzowood Living | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.